söndag 12 augusti 2012

Album och hårfärg

Oj, vad jag har klippt & klistrat i albumet. 
Sent igår kväll tog den dubbelhäftande tejpen slut :( 
Hm, var kan jag hitta sådant på en söndag? 

Min rosa slinga i håret hade blekts till en pastellrosa färg. Slingan behövde alltså ny färg. 
Men jag hittade tyvärr ingen knallrosa så slingan fick en mera cerise-lila färg. 
Hm, inte lika snyggt som knallrosa, men det får duga tills vidare! 

Här nedan syns färgen. Den ostyriga frisyren behöver ni dock inte titta på! :)
Ute är det strålande sol, så det måste jag passa på att njuta av idag. 
Kanske ut i skogen för att hitta lite blåbär till en paj? Eller bara fotografera lite? 
Vet i allafall att jag ska vara bänkad framför tv:n vid fyra i eftermiddag.. då spelar Sverige handbollsfinal. Ska de VINNA guld eller silver? 

3 kommentarer:

  1. Tack för pepp.
    Hjortronsylten var jättegod, sonen invigde den igår när vi var på 60 årsfest men hade sparat en våffla till mig som jag klämde i mig på kvällen med sylten o grädde. Mums.
    Så duktig du är men scrap. Vi ses

    SvaraRadera
  2. Jag gillar färgen på din slinga. Jag behöver också litet färg i håret och även klippning... ska ske under veckans gång.

    SvaraRadera
  3. Utan tejp? Visst är det då sjutton när man kommer på att man glömt den? Helt plötsligt är man helt handikappad som pysslare. ;-)

    SvaraRadera