onsdag 18 juli 2012

Semester

Sådärja.. sista dagen på jobbet blev gjord igår. Nu har jag semester. 
Eller jag har min vanliga lediga onsdag idag och börjar semestern först i morgon, om allt ska vara rätt! Oavsett så känns det jätteskönt att veta att jag nu är ledig fram till söndagen den 12 augusti! :)

Jag är så glad att vi fått känna på riktig högsommar under nästan två veckor i USA. 
Lever liksom fortfarande på den där resan och alla upplevelser där. 
Jag ska göra en beställning på Expert med foton från resan och sedan sätta mig 
och scrappa ihop ett Amerika-album! :)

Min kära make fyllde år igår, typ väldigt ojämnt! :) 
Men ändå.. en jordgubbstårta och några paket var ju på sin plats!

Paketen innehöll choklad, pennor och whisky. 
Dessutom hade Johanna avbildat makens ena PV på sitt grattiskort. 
Jag tror att han blev rätt nöjd!! :)
Mums!
På fredag blir det PV-träff i Kronlund och jag ska visst köra dit den ena PV:n. 
Och jag ska vara med i ett rally. Tack och lov så har jag sällskap av fina Anci. 

På måndag tar jag bussen norrut, hem till byn och mamma. Det ska bli jätteskönt!!
Hoppas på någorlunda bra väder så vi kan promenera och kuska runt lite och hälsa på folk. 

Nu ska jag duscha och sedan plocka ihop all smutstvätt och dra mig ner till tvättstugan. 
Så påbörjas min "ledighet"!!! :)

Ha det gott, vänner!

3 kommentarer:

  1. Då får jag önska dig en trevlig och härlig semester! Har också ledig dag idag, onsdagar är bra ledigdag. Veckan blir inte så lång!
    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Pia hej
    På rally kan du bli en farlig tjej,
    Gasa o kör
    och på ev kartläsaren hör
    så du kommer fram hel och hållen
    det gäller att ha kollen.
    Så lycka till från mig
    Ta nu chansen på semestern att vila upp dig
    kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med semester! Jag är också glad att jag fått två veckors högsommar, på Mallorca. Snart börjar jag jobba igen efter fem veckors ledigt.
    Jättefint kort Johanna har ritat. Vad duktig hon är! Grattis till maken din. :)

    SvaraRadera