lördag 23 juni 2012

Sol ute ger soligt sinne!

Hemma igen efter härliga dagar i Bäcknäset. Vi åt och drack gott, mumsade jordgubbar och körde sjukamp. Letade musik på Spotify och fick fram en massa gamla låtar som plockade fram bortstoppade ungdomsminnen hos oss alla! :)

Klara och Christer
Agge och Marianne
Per
Anders
Gustav
Åsså jag...
Stilstudie - krocket(oklart varför jag är huvudlös!) samt tveksamheter kring ett domslut. 
Min min är ju obetalbar, tycker jag! ;)
En liten ekorre ville vara med.. men på betryggande avstånd!
Och jag avslutar här med en bild på en blomma som jag fotade underifrån. 
Det blir rätt läckert, tycker jag.
 

5 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft en härlig midsommar! Underbart! Hoppas tävlingen gick bra, du ser inte ut att vara helt enig med domaren..;=)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin klänning du har! Och rolig min när du blir bortdömd, ja... Kram!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag hittat till din nya fina blogg. Härligt väder, härliga vänner och härlig musik...vad mer kan man begära en midsommar. Ni verkar ha haft det kul.

    SvaraRadera
  4. varför måste jag trycka 5 ggr på kommentarer innan jag får ngnstans att skriva? Blogspot nonschalerar mig!!!!!
    Fina bilder o trevlig midsommar verkar du haft. Jag tycker din stil är så läcker, superkoncentration
    kramar

    SvaraRadera
  5. hahaaa, bästa bilden på dig ju!!

    Sv: :)

    SvaraRadera