fredag 29 juni 2012

Släktträff

Sitter i skrivande stund i bilen. Klockan är 00.37 (haha, precis på det klockslaget föddes jag. Ja, det var en parentes!) och vi är på väg till Karlstad. Till fina Jonas och Bettan, Kalle och Vilma. Vi lär smyga in hos dem vid tretiden i natt!

Fredagen ska vi använda till umgänge med familjen Prytz. Dessutom vill nog maken kika runt i Karlstad. Det är ju hans hemstad, men ett bra tag sedan han checkade läget i själva stan. På lördag åker vi till Dalsland, till ett litet ställe vars namn jag inte minns. Men det är makens släkt på pappans sida som vi ska träffa. Det är många kusiner som kommer.

Ligger över natten på ett hotell som jag inte minns vad det hette eller vad samhället hette där det låg! Hahahha, är jag förberedd eller va?! Nåja, jag litar på att maken har koll!

Sedan åker vi hemåt på söndag. Då hämtar vi upp Carolina i Borlänge. Hon är ju på Peace & Love-festivalen just nu.



2 kommentarer:

  1. Det var väl du som hade all koll i USA så det är väl helt okey att du slappar nu. Hoppas ni har det trevligt kram

    SvaraRadera
  2. Halloj på dig :)
    Det var så underbart att få träffa er igen...sörjer över att det är så långt mellan oss :( Men vi ska allt försöka ta oss upp till er inom det snaraste!!! Skönt att se att ni kommit hem & att ni haft det trevligt! Många kramar svägerskan B

    SvaraRadera