fredag 15 juni 2012

Amerikaresan del IV

Vilken härlig familj Carolina bott hos. 
Väldigt öppna, trevliga och generösa människor, som jag gillade på direkten! :) 

En av dagarna åkte vi på en utflykt. 
Aaron var tyvärr sjuk och Emily satt barnvakt, så de blev kvar hemma. 
Old man's cave, vilket ställe!!! Massor av grottor, härlig grönska och vackra vattenfall! 

 Johanna, Carolina & Abbie
Lori

Det var väldigt varmt den här dagen och svetten rann trots att vi gick 
mesta tiden i skuggan av de vackra träden och grottväggarna.

Lori, Mike, Abbie& Carolina

Vackra stenbroar fanns på flera ställen. Vilket hantverk!

Små härliga vattenfall. 
Gissa om man hade lust att ställa sig där för att svalka av sig.

Anders ville att jag skulle krypa in i urholkningen i det här trädet.
Det ville inte jag. Fasen vet vem/vad som bodde därinne! Hahaha..

Maken hade dock inga betänkligheter och Mike passade på att ta närbilder.

Och plötsligt, mitt i idyllen, ser vi detta plastband *ryser*

Sedan åkte vi vidare till Rockhouse, en enorm grotta.
Blev lite besviken över att det inte fanns några fladdermöss där! :)



Lake Logan

Ett par timmars vandring avslutades med en smarrig glass i Logan.
Tack Lintons, för en härlig dag!
(I guess you will use google translate so..)

7 kommentarer:

  1. Gud så VACKERT! Förstår att er resa var en underbar upplevelse.:)

    Sv: Tack, jag ska försöka släppa datorn ett tag. :) Och gurkorna skiter jag i egentligen. Men blir lite glad om de överlever ändå. :D

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fina bilder! Du har valt samma bakgrund som på min bokblogg, fin :-) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ser underbart ut! och jag hade redan lyckats glömma att du har en ny blogg, ska lägga till den ist på bloglovin nu haha!

    SvaraRadera
  4. oj äntligen kom det uop en ruta för att kommentera, trodde ajg skuel få ge upp. Vilka fantastisk bilder o så härligt .
    När åker ni norrut har hittat min diabilder ikväll.
    Kram från speedade cortisonkristina

    SvaraRadera
  5. vilka härliga bilder du bjuder på :) och vad fint du fått det här inne :) Trevlig midsommar. Kram

    SvaraRadera
  6. Så roligt att få se så fina bilder från USA-resan! Har ju hört dig berätta, förstår att ni haft en toppenresa! Ser redan fram emot bilder från Mexiko..!!;0))

    SvaraRadera
  7. Vilket äventyr du varit ute på!

    SvaraRadera