onsdag 27 juni 2012

Akvarellmålning



Målade denna på en Prova-på-akvarell-dag.

Färgernas betydelse(enl vissa..):

Rött: Snabb, logisk, dominant. Ogillar att misslyckats.
Blått: Noggrann, logisk, genomtänkt. Ogillar känslomässiga konflikter.
Gul: Snabb, känslosam, utåtriktad. Ogillar negativitet och att inte vara omtyckt.
Grön: Grundlig, genomtänkt, empatisk. Ogillar snabba förändringar.

Jag tror att vi alla kan hitta oss själva OCH andra i någon av de fyra färgerna! :)

Kollegorna i samordningen är på semester, så därför blir det långa dagar på jobbet. 
Är helt slut när jag kommer hem och skulle kunna lägga mig för natten redan 
vid sjutiden på kvällen. Men har en hel del pyssel som måste göras så..
"Ingen rast, ingen ro"

I morgon åker vi ner till Karlstad, där vi träffar svågern med familj. På lördag ska vi på släktträff i Dalsland och det ska bli kul. Men det blir en tuff resa för på söndagen åker vi hemåt igen!

Lovar att det ska bli ordning på inläggen här. 
Jag har jättemycket inspiration, men inte någon tid till att skriva..

Ta hand om er!!! 



4 kommentarer:

  1. En så läcker tavla!=0) You've got talent, girl!

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående. Hoppas ni har det bra på släktträffen. Märker hur sjuk jag varit dessa veckor för jag har inte orkat läsa ngr bloggar eller höra av mig till dig. Känns som jag levt i en dimma. Vi får höras när du kommer hem kramar

    SvaraRadera
  3. Ååå jag håller med ang den superfina akvarellen...och att det blir en trevlig helg :) Kram <3

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker målning! Du måste fortsätta måla akvarell!

    SvaraRadera