söndag 30 september 2012

Ståltrådspassion

Sist skrev jag att vi skulle ge oss på att löda ihop ståltrådshjärtan. 
 Det var ovant, men vi lyckades riktigt bra. 
Här är mina hjärtan som jag "blingade" med glaspärlor.
Jag har ju fått dille på ståltråd, som ni kanske märkt. 
Försökte mig på att skriva ord med hjälp av ståltråd.
Det var dock lite klurigt att "skriva" bägge orden i ett svep.  
 En av ramaffärerna på stan ska flytta och de hade rea där. 
Köpte en bunt med syrafritt papper, sådant man använder till passepartouer, tjockt och hårt alltså. 
Satte fast ståltrådsordet på en sådan och vips hade jag en tavla :)
I fredags kväll åkte jag hem till fina Kristina och kom faktiskt inte hem förrän en bra bit efter midnatt! 
Vi pratade om allt och inget. Så himla mysigt! Tog ett foto på en av hennes orchidéer. Cool va?!
Idag när vi var ute och körde så hamnade vi i värsta busvädret. 
Kändes som på sommaren med värsta åskskuren! :) 
Jag har ansträngt min högra arm lite för mycket, jag har fått en inflammation 
bak i ryggen, vid skulderbladet. Så gymträningen har blivit lidande :(
Ingen zumba heller på länge, men det har inte alltid berott på mig
Det har blivit inställt ett par gånger också.. Men på tisdag räknar jag med ett pass! :)



5 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du gör med ståltråden, och det verkar kul att hålla på med också. Vackra bilder, både orkidén och det häftiga ovädret.
    Men vad tråkigt med inflammationen, hoppas det läker snabbt! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja kan bara hålla med att det var urkul när du var här. Fattar inte var tiden tog vägen, de flesta vänner brukar ha så brått så det var helt fantastiskt.
    Fint det du gör .Tror din axel kanske inte riktigt gillar tunga vridningar nu, var rädd om dig kram

    SvaraRadera
  3. Grejerna blev jättevackra allihop!=0) Men att skriva så där fint med ståltråd - det kan inte vara lätt. Verkligen tjusigt!

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt ståltrådspyssel! Gillar särskilt hjärtana. Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina grejor du gör :) jättefina..

    SvaraRadera