fredag 5 oktober 2012

Senaste veckan...

... har bestått av mycket jobb, hårfärgningar, möte med värdföräldrar och utbytesstudenter, middag på Angelini och idag tolkträff hela eftermiddagen med fokus på etiska dilemman. After work med anställda och frilansare. Trevligt! Blir en tidig kväll ikväll då tolkträffen fortsätter i morgon kl 8.30.

Är inte riktigt bra i ryggen än och för femte gången på raken har zumban blivit inställd! :( *surar* Det går trögt med min friskvårdsutmaning, som bl a består av träning på gymmet(axlar och rygg). Jag ska dessutom äta mellanmål varje dag och jag misstänker att hon inte menade choklad! Hahaha.. Skämt åsido, jag är dålig på mellanmål. Måste bättra mig genom att t ex äta mer frukt.

Har postat ett stort paket till Anna i New York och ett mindre till Ximena i Mexiko. Skickat lite Sverige till dem! :)

Nu är det bäst jag hoppar i säng, då jag ska upp tidigt i morgon. Har däremot tagit ledigt måndag förmiddag, så jag får vila ut. Får dessutom massage på måndag, som jag längtar! :)

Ta hand om er!! Kram!


1 kommentar:

  1. Vad roligt att fortsätta ha kontakt med tjejerna och både få och skicka lite presenter ibland.

    SvaraRadera