lördag 22 september 2012

Utflykt

Idag var vi på utflykt till Skulpturparken på Umedalen. I morgon flyttar Vilma till sin nya familj i Ersmark och jag ville att vi skulle göra något tillsammans innan dess. Vi har inte hunnit med så mycket då jag varit sjuk, borta med jobbet i flera omgångar och sedan blev Vilma sjuk. 

Jag fick ta mina "Ögon"-bilder, som jag tjatat om länge. 
Hade med mig en scarves och så här blev bilderna:
Johanna
 Vilma
 Carolina
En fin gruppbild fick jag också:
Det blev några egobilder också. Ny profilbild på FB och här på bloggen! :)
Foto: Carolina Hagman
Foto: Johanna Hagman
Här har jag fotat mig själv i spegelväggen på ett litet "trädhus".
Johanna
Vilma
Carolina
Här hänger kavajer på rad, med ärmarna på axlarna på kavajen framför.
Tyvärr får jag en olustkänsla när jag tittar på dem. 
Jag tänker: Vems är kavajerna? Var finns de människorna? 

En trevlig dag där naturen bjöd på prickiga svampar och röda löv och bär!

Nu ska jag testa att löda ihop ståltrådshjärtan! C U!






3 kommentarer:

  1. Härliga o fina bilder. Kul att ni kom er ut.Det är rent skamligt men jag har aldrig vart i parken. Oj vad du är produktiv. Önskar jag hade lite av ditt go Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eftersom jag inte ens orkar ta ditt fina erbjudande om telefonprat tänkte ajg häls på här.Här där det inte syns om jag somnar mitt i skrivandet, vilket ska erkännas att jag gjorde Datorn är min sömntablett känns det som. Hoppas din huvudvärk gett sig kram från din halvdöda vän

      Radera
  2. Otroligt läckra ögonbilder!=0))

    SvaraRadera