torsdag 15 november 2012

Julmarknad...

PYSSEL!!!!!!

Jag har pysslat med en massa saker senaste tiden! Ska dessutom ha ett bord på Ersboda julmarknad, där jag tänkt sälja mina alster! Shit, vad har jag gett mig in på? Men jag har ju Marie med mig. Vi ska dela bord och  det känns bra. För köper inga mina grejer så vet jag i allafall att vårt "bord" kommer att sälja. Marie gör nämligen superfina grytlappar, handledsvärmare och andra fina saker! Ska nog också ta med änglaörhängen från Kristina och sälja dem.

Men ska man vara med på julmarknad så måste man ju ha grejs att sälja. Har pysslat som en tok(inte bara därför!)

I tisdags var jag på Vasakyrkan och pysslade. Det är ett ställe där jag brukar träffa vännen Kristina och så också denna kvällen. Hon orkade inte riktigt pyssla så mycket, men vi fick tid att prata med varandra och det var himla kul. Det var säkert två månader sedan vi träffades. Eftersom hon får behandling nu så har jag inte velat hälsa på med alla mina virus. Vi fick i allafall prova på tovning. Det var skitkul!

Jag ska bättra mig med att skriva här på bloggen. Måste hitta tillbaka till skrivarlusten! 

1 kommentar:

  1. Ibland har man större lust att pyssla än att skriva, det gör ju inget att bloggen får vila lite. Jättefina saker du pysslat med, vad kul att sälja dem på marknad.

    SvaraRadera